دلم گرفته
 
درباره وبلاگ


خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 93
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 16905
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

♫PlaySong♫
عشق-محبت- دوستی




 

 
از روزگار دلم گرفته


از اين تکرار دلم گرفته


دلم مي خواد گريه کنم


بارون ببار دلم گرفته


براي گم کردن خويش


رها شدن از کم و بيش


براي در خود گم شدن


جدا از اين مردم شدن


بهانه ي گريه مي خوام


بهانه ي فرياد زدن


بيا تو باش اي مهربان


بهانه ي گريه ي من


از روزگار دلم گرفته


از اين تکرار دلم گرفته


دلم مي خواد گريه کنم


بارون ببار دلم گرفته



از من ديگه هيچي نمونده


يه قصه ام صد باره خونده


امروز هوا هواي گريه س


گونه هامو بارون پوشونده


ابر غمم بارون نمي شه


درد سکوت درمون نمي شه


بخون برام از پشت شيشه


درد سکوت درمون نمي شه


از روزگار دلم گرفته


از اين تکرار دلم گرفته


دلم مي خواد گريه کنم


بارون ببار دلم گرفته

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت12:53---23 دی 1391
وبلاگ زیبایی دارید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 10:11 ::  نويسنده : smehdi